måndag 12 februari 2024

Välkommen till min blogg om Treenigheten amen This I love to study amen and amen

 Treenighetens Gud  apologetik  ..Jag lär mig genom studera motsatta åsikter inom Treenighetens olika revir... gäller hitta lärare  som förklarar i ett nutshell  dessa komplicerade  sammanhang  ..och när jag inte studerar  då lyssnar jag på drömmande musik  och skriver ner mina slutsatser på min blogg ....och nu har mina ögon  tittat på katolsk nattvardslära  och jag funnit  en outsäglig  hemlighet  i deras lära  ...Jag valt ett antal katolska lärare  i detta Bibelns lära om Jesus i nattvarden  förutom protestantiska lärare om Jesus i nattvarden ...sedan har jag valt ett antal lärare  i amerikansk Faith undervisning inom Faith läran  ...Allt detta sökande startade 2020   och nu summerar jag vad jag hittat på min blogg ..Jag har funnit det svårt att vara meditativ  och sedan samtidigt 100 % speed  ..så  då blir min blogg olika upplägg  ..All undervisning på bloggen  från Jesus You Tubes är på engelska  .....jag skriver en del på engelska för lära mig engelska   och har satt in google translate   på bloggen  ...apologetik = försvara läran det kul lyssna in deras åsikter  och jag lär mig på så sätt jämföra tankebyggnader ....

läs mer  samlar under 100 dessa  you tubes så allt med 100 har med dogmer apologetik göra  101 110 109 osv så 100 blir samlingsnummer 

Teos texter 1 : 100

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.